Inovacija za savršene rezultate

Exclusiv bei Miele
Najbolji sistem za tečni deterdžent na tržištu!
Nemački institut Hoenštajn za testiranje je testirao automatski dvofazni sistem doziranja sa Miele UltraPhase 1 i UltraPhase 2 deterdžentima. Potvrdili su izuzetne rezultate pranja kada je reč o uklanjanju fleka, nivou beline, efektu protiv sivljenja i tačnosti doziranja.
Exclusiv bei Miele
TwinDos®*
Postignite savršene rezultate u svakoj prilici: zahvaljujući inovativnom sistemu doziranja TwinDos®* sistemu za doziranje, integrisani deterdžent UltraPhase 1 i 2 automatski se dozira, što vam omogućava da uštedite na deterdžentu do 30% u poređenju sa ručnim doziranjem. UltraPhase 1 garantuje savršene rezultate i za beli i za šareni veš. Uz UltraPhase 2 sredstvo za izbeljivanje se dodaje u idealnom odnosu tako da se i najupornije fleke u potpunosti uklanjaju.
Exclusiv bei Miele
2-fazni sistem
Miele dvofazni sistem proizvodi veći stepen čistoće i temeljnije pranje u odnosu na standardne tečne deterdžente koji ne sadrže sredstva za izbeljivanje, jer bi ona uništila druge sastojke. Odvojeno čuvanje i doziranje sredstava Miele UltraPhase 1 i 2 omogućava korišćenje izbeljivača u sistemu TwinDos®.
Exclusiv bei Miele
Inovativni sistem za doziranje
Aktivni sastojci u sredstvu UltraPhase 1 rastvaraju nečistoće i uklanjaju fleke kao što su ulje, mast, proteini i skrob. Uz UltraPhase 2, izbeljivač se dodaje u odgovarajuće vreme tokom procesa pranja i uklanja čak i najupornije mrlje kao što su tragovi kafe, čaja, voćnog soka ili crvenog vina. Doživite hemijsku laboratoriju kompanije Miele i performanse čišćenja UltraPhase 1 i 2 na www.miele.de (Proizvori – Miele proizvodi za čišćenje).
Exclusiv bei Miele
Deterdžent Sensitive
U cilju zaštite osetljive kože, sada nudimo verziju deterdženta Sensitive UltraPhase 1 i 2, koja je u potpunosti bez boja i mirisa. Korišćenjem senzitivnih deterdženata, svojoj koži pružate vreme da se obnovi i kontrolišete alergije. A vaš veš? Savršeno čist i negovan – i na to se možete osloniti.
Patent EP 2 784 205 Slike kao primeri koji prikazuju korist od proizvoda